Subscribe:

Ads 468x60px

ad



Dołącz Do Grona Moich Znajomych Teraz Za Darmo i Zarabiaj :)
Dołącz do FutureNet! »»

niedziela, 21 lutego 2016

Wprowadzenie


Wprowadzę Was we fragment mojego życia, kiedy to moje zdrowie zaczęło mocno szwankować ….

często zadawałam sobie pytanie –dlaczego ? …przecież nie mam 80 lat …jaka jest przyczyna takiego stanu?
 Brak odpowiedzi na te pytania spędzał mi sen z oczu …. lekarze byli bezradni . Dlatego postanowiłam nie poddawać się i wziąć sprawę w swoje ręce. Ta myśl była malutkim pąkiem w mojej głowie, z którego rozwinął się kwiat. Zaczęłam z ogromnym zapałem w różnych źródłach szukać informacji dotyczących problemów zdrowotnych podobnych do moich …..i tak rozpoczęła się moja pasja . Mam nadzieję, że to o czym będę pisała , wielu osobom pozwoli uchronić samego siebie przed skutkami błędów , o których być może nigdy nie słyszeli.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

adtx