Subscribe:

Ads 468x60px

ad



Dołącz Do Grona Moich Znajomych Teraz Za Darmo i Zarabiaj :)
Dołącz do FutureNet! »»

sobota, 20 lutego 2016

Powitanie


Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli tu zajrzeć.

Często spotykam się w internecie ( i nie tylko ) z informacjami dotyczącymi dbania o zdrowie. Jednak wielokrotnie niby dobra rada a tak sprzeczna z rzeczywistością powala mnie z nóg.
 Dlatego tu jestem, chcę podzielić się z Wami ciekawostkami, które może podświadomie wydają się błahe.....a jednak mają ogromny wpływ na nasze życie. Niepozorne nawyki ( często nawet nie wiemy ,że są złe i szkodzą naszemu zdrowiu ) możemy bez problemu wyeliminować....a wiele dobrych wprowadzić do naszej szarej rzeczywistości. To naprawdę pomoże nam wszystkim :) 

-----------------------------------------


2 komentarze:

Anonimowy pisze...


Witam:)
Bardzo zainteresował mnie temat, tym bardziej, że z moim zdrowiem jest niezbyt dobrze. Mam nadzieję, że dużo się dowiem o praktycznych poradach. Z pewnością będę stałym czytelnikiem.

Pozdrawiam,
Robert

Unknown pisze...

Panie Robercie,ja również mam nadzieję,że porady jakie będę umieszczała na moim blogu ( a będzie ich coraz więcej )przyczynią się chociażby do uniknięcia błędów,często popełnianych nieświadomie ...a co za tym idzie, może chociaż w małej cząstce ustrzeże nas to w utracie zdrowia.
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

adtx